tanke..

när jag sitter i min ensamhet.
då brukar mina tankar fara ganksa väl.
konstiga tankar.
och helt galna bilder.
liksom , mmo nu alla har ett eget liv.
varför lägger dom sig i mitt då?
så fort jag gör nått så kommer dom och hackar på mig.
men när nån annan gör nått så bryr dom sig inte.
varför gör dom så, detär ju inte bara tjejer direkt.

att alltid vara sårad gör att man fejkar sitt leende.
så när jag väl blir lycklig en dag, så vet ni inte om det är äckta eller falsk.
för att då har ni aldrig sett mig såinnan.

våra mentorer i skolan säger att man SKA preata med vuxna om saker.
men inte alltid kan man prata med vuxna , det är inte alltid lätt.
att sitta i ett rum och prata om sina brister.
jag pratar inte ens med alla mina kompisar om sånna saker.
fast  jag ingentligen skulle behöva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0