;)

har det väll allmänt bra;)
vi kollade på bio , som emma sa;)<3
asså alla killar klagade på att vi två och några flre grina.
såg såklart inte hela filmen.;) marcus älsk(L)
men det var ju inte så konstigt, och så satt jag bredvid minflikcah:P<3
e lite skärrad, vet inte riktigt hur jag ska ta in mina känslor.
älskling åker till en tjej i norrköping imorn.
men man måste ju lita på honom så(L)
för jag älskar dej så(L)
och emma jag finns alltid för dej(L)
om man inte lita på nån så kan man lika gäna bara dra.
då har man inget att göra där.


bio: pojken i randig pyjamas.
ganska bra. men man skulle nog inte  kollat på filmen
och läst boken, fö det bli lite konstigt. man ta in
så olika känslor.

var med min kompis igår, vi kollade på skräck film.

film:Halloween 3 elr 8;S
den va jätte bra... den vaa bara ''lite'' läskig.


ni få bilder på båda filmerna.
och jag ska nog köpa pojken i randig pyjamas.



Pojken i randig pyjamas.
betyg: 4½ av 5.



en till bild.





film: halloween 8.





tips: the last song.




en till bild;)




aja kamen på er// alexandra(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0