Dagen so far duvet :D

Hej!
Jag har vart ute på stan med Ida, Victor, pappa och Carina. Syrran är sjuk stackarn, så hon fick stanna hemma och sova, plugga och ta det lungt.
Men vi gick runt i affärer och köpte bland annat en bandyklubba till mig. Den blev jättebra. Sedan så gick vi och kollade lite, tog en fika på Espresso House osv. Skit mysigt!
-
Måste snart handla julklappar, men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa. Så typiskt mig. Hittade massor som är perfekt men ah. Glömmer bort! :P
-
Vi köpte med oss godis hem också. Plus mat som vi ska ha till middagen i morgon. Pappa har bjudit hem farmor och hennes man så det blir mys. Pappa fyller som sagt år i morgon. Alexandra också, - Andra bloggens "ägare" :)
Kul presenter till pappa ;)
-
Ska försöka att hitta något till Moa, hon fyller på samma dag som jag, så ah. Men jag har en tanke. :)
-
Bebisarna var jättelugna ute på stan. Dom sov. Sedan så skrek dem lite inne på Willys, men de gick över.
-
Ikväll vid 6 tiden ska jag med pappa och lämna grannarna i ********. ;)
Så, ah. Skriver mer sedan!
Ha det åsum, /Emma ♥

Ingen lust att vara med på kort, men tar ändå kort?! 
Hm.. Ett mysterium för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0