Onödigt, fast ändå inte :)


1. Vad heter du? Emma Elin Louise
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag är nog rätt nöjd, jag är en Emma för alltid ändå!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? David om jag var kille.
4. Vilket stjärntecken är du? Skytt
5. vilken årgång är du? 97:a
6. vart bor du? I sverige
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 187654567876 gånger om de räcker
9. vart skulle du vilja bo? I ett dödssnyggt hus, högt i tak & as modernt, på landet med hästar.
10. vilken skolklass? Den jag går i ofc.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Polis!

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 163 cm (?)
2. hur mycket väger du? 50 kg (?)
3. hårfärg och frisyr? Brunt, ganska långt tror jag, med lugg.
4. ögonfärg? Grå-blå.
5. mest nöjd med? Min kropp förövrigt, den funkar väl. (visst, komplex har jag med)
6. minst nöjd med? Vet inte riktigt..
7. skostorlek? 37-38
8. glasögon? Haha ja faktiskt.
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen.

FAVORITER
1. filmer? Just nu "The last song" <3
2. låtar? Blandat.
3. årstider? Sommaren
4. mat/dryck? Olika.. onyttig mat är gött!
5. djur? häst
6. färg? Vet faktiskt inte, beror sig på vad de är på.
7. parfym? intimately BECKHAM
8. tv-program? Ensam mamma söker! Så sjukt bra ju :D
9. ämne i skolan? Musik, idrott
10. sysselsättning? Bloggäähn, mobilen.
1. vad använder du just nu för jacka? Svart North Bend.
2. vad använder du just nu för skor? Converse typ.
3. favoritfärg på kläder? Typ allt som är nice.
4. favoritmaterial på kläder? Vet inte riktigt, haha.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mer jeansshorts, magtröjor, bikinis, linnen, scarfar, converse, slitna jeans!
6. favoritaffärer? New Yorker, Rut M. Flera, Gina Tricot osv..
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det varierar!
8. favoritmärke? Converse <3
9. vad har du för byxstorlek? 25, fast det varierar från byxor till byxor sörrö!
10. vad har du för tröjstorlek? small

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan hos mamma.
2. vilken färg på tapeterna? Gråa -.-
3. vilka färger går rummet i i övrigt? allt
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng <3<3<3
5. vad vill du ändra där inne? fondvägg, större garderob, stor spegel med spots över!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? datan funkar bra till de.
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? mobilen?
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? ett hus till
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, datan
9. vem förutom du brukar sova i din säng? me
10. favoritpryl i rummet? datan & mobilen

BLANDAT
1. vad heter din morfar? John
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Nycklar, lipsyl, läppglans, papper, pengar, kort osv osv osv...
b) skolväska just nu? Neccisär, böcker, tröja osv osv osv...
c) handväska eller liknande just nu? ovan.
3. vad är du beroende av? love, godis, vänner, sång, hästar.
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Nivea
6. vad tror du på? Att man måste våga att ta chanser, våga skapa chanser, våga gå sin egen väg trots motvind.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen? 
8. vad köpte du senast? Ben&Jerry
9. har du nåt husdjur? Katt hos pappa & kanin hos mamma.
10. vad bor du i? Villa + lägenhet

GREJER
plånbok: Rosa
tandborste: Lila
smycken: massssoooorr
solglasögon: Svarta
underkläder: Spets + bomull.
nagellack: Nada
Nu fick ni reda på lite om mig också! :)
Pusss /Emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin bild :D

2011-06-06 @ 01:21:32
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Sara (7b)

ååh! fin bild på dig där du får verkligen till bilderna (oftast i vart fall)<333 =D

2011-06-08 @ 14:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0