You know the way to silently make me smile with my eyes closed.

Hejhej!
Just nu sitter jag och gör matte och franska + engelska verb. Skit tråkigt.
-
Skolan idag var la bra. Tisdag är nog den jobbigaste dagen på hela veckan. Men ja.. Var kanske inte så taggad idag precis.. Var mer på något konstigt humör med Rebecka. Sista lektionen, alltså innan, satte vi oss på golvet i korridoren. Inte så normalt. Men vi skratta en del.
-
Jag har vart hemma nu i ca en timme, och åt nästan direkt när jag kommit hem. GOSH vad jag var hungrig. Fattar inte hur vi alla pallar att gå svinhungriga hela dagen ;o..
-
Men nu ska jag fortsätta plugga. Glömde självklart NO:n i skolan. Bra.. As bra.. NOT.
-
Avslutar med en bild härdå.

/EMMMAAAAA

Kommentarer
Postat av: Emma :)

kan du inte visa en lite bättre bild där man ser ditt hår? ^^,

2011-01-18 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0