Dagen typ :)

Tjeeeeeeeena!
Tänkte först börja med att säga, att uppdateringen har varit kass.
Men jag har inte haft någon lust att blogga.
Jag bloggar trots allt för min egen skull.
Liksom, en dagbok typ.
-
Dagen har varit helt okej. Jättesega lektioner.. Typ inga roliga raster.
Men a, vi hade
* Franska
* Svenska
* SO
* Idrott
* Slöjd
Så a.. Vikarie på svenskan. Vi hade inget och göra så satt och läste. As trögt..
Men a, sedan satte jag och Alexandra och pratade franska. Greeejt! :D
-
Nu har jag varit hemma as länge. Pluggat och sådant.
Käkat, varit med Tonje, och ja.. Nu ska jag se på tv eller någon snart tror jag. (y) :)
<3
-
Ha det awesome så hörs vi ;D
/Emma <3

Take a new step, :D

Kommentarer
Postat av: Fia

svar: hihi! :D nää, inte något jag kommer på nu! vad tycker ni om min blogg då?? <3 :)

2011-01-31 @ 21:11:20
URL: http://fiahere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0