Plugg väntar.. (nej, jag har inte klippt mig) ;)


Hey sweethearts. ♥
Nu är jag äntligen hemma ifrån skolan. Dagen kändes 9749939894 MIL lång all over! Helt galet.. Ska snart sätta mig & läsa igenom franska + engelska glosorna en gång så dem sitter & läsa biologi. Ajamensan, här ska det pluggas! Bra att jag glömde SO:n i skolan också.. Smart. NÄE, inte mer skola på bloggen för det är ni INTE intresserade av!
-
Förresten, jag har inte klippt mig, bara satte bort luggen för jag inte han att fixa den i morse.
Nu ska jag börja. Ska äta också. Skiiiiiiit hungrig!
Kraam /Emma 

Kommentarer
Postat av: marre

men hallådu får ju göra videoinlägget också.

har kollat in varje dag eftersom de skulle komma upp.

men nejdå, lura läsarna var de här ja..

2011-04-12 @ 16:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0