trööt här asså;( (L)

alexandra leker ta kort(L) ;DDD


nu har jag vaknat:)
har jätte ont i ryggen...(L)
jag har ju vart på natt öppet.
HALLÅ ALEXANDRA CVAKNA LIKOSM, det är fan  FREDAG!!!:OOOOOOOO<3
jag gick litt nattöppet(lanet) halv 6 i onsdags(L)
väntade på kompisarna vid kyrkan...
(....)
sedan gick några avoss till lanet.
där satt jag viid killarna och försökte spela cs.
det var inget för mej...
dog jätte fort;)
tog lite cola av sean och MASSA godis :DDDDD
sedan gick jag ut igen.
(.....)
vi gick ner till ica oxå.
för första gången(L)
köpte energidricka för att hålla migg vaken HELA natten.
när vi kommpi tbx till lanet,fick man LITE ont i huvet.
var så himla hög volym.
åå träffade man calle:DD
asskön kille asså.
vi gick runt lite på stan(L)
då ringer det i fickan.
felicia vill att jag och hon ska va.
jag som satt vi kyrkogården får stracks gå tbx.
jag väntede i typ 10 minuter.
sedan gick jag HELT ensam tbx.
sedan kommer jag inte ihåg så mycket mer(L)
:S(...)
jo en sak kommer jag ihåg ricktigt mycket. kommer nog alltid komma ihåg det...(L)

jag, felicia och calle hade gått runt kyrkogården.
vi hade jätte ont i benen.
så vi la oss ner på marken.
jag och felicia kollade på stjärnorna.
och så sjöng vi...
http://www.youtube.com/watch?v=7YcATzPbLFY
den är as bra:DD

vi gick tbx till nattöppet(L)
sedan gjorde vi typ ingen chilla spelade tvspel.
lyssna på musik:)
jag och felicia var as trötta:DD
men typ vid tre blev jag as pigg igen:)
jag oliver och calle försökte sova.
vi sov typ i en kvart på scenen.
det är drf jag har så ont imin rygg.
golvet var ju sten hårt(L)
jag sov typ inte jag bara blundade.
men både calle och oliver sov.
oliver fick inte missa bussen så.
vi gick ner till ica 07:15
:DD snacka om att vara pigg.
när han åkte iväg så...
gick jag tillbaka
då kommer emma pemmafågelskrämmma.
och hon ska oxå med en buss...
vi gick och väckte calle.
han var så gullig där han låg på golvet:D
BV
okej jag skricver jätte långt...vrf gör jag det.
det är ingen som intresserar er, men aja.
vvi gick ner till ica igen...(L)
när dom satte sig på bussen så...
bästemmde jjag mig för att åkta dit jag med så fort som möjligt.

när jag väl komm till dit så väntade jag till när kl halv tio.
då sov jag hela dan .
sov i åtta timmar:DD
är fortfarande trött.
och det är FREDAG:OOOOO
det var två dagar sedan jag GICK till lanet:ooo
as förvirrad:)

men nu sitter jag iaf i bilen påväg till motala.
sska på tjej gräj med min kusin.
sedan imorrn så ska jag på dop.
till mittt kusinbarn.
tiill min andra kusin.

aja kankse blir fler uppdateringar sedan.
utan så lång text.
ilu(L)
älskar dej marcus(L)

kramen på er// alexandra(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0