Omen tittaa :D

Tjenare! :)
Har fått in ett tidsinställt inlägg eftersom Rebecka kommer och sover hos mig idag, så ska vi antagligen greja en del, och typ vara med folk och sådant behövligt.
Nu sitter jag antagligen och äter frukost, och ska snart ta på mig kläder och sminka mig och things like that.
Tänkte att dethär med smink, kläder osv, kanske inte är denna bloggens grej riktigt.. 
Vi riktar ju egentligen in oss på både tjejer och killar, då jag vet att det är killar från skolan som läser ibland. As gryyymt. Kram till er asså :) 
Men så, jag tänke typ lägga in ett sminktips, men hejdade mig snabbt, för njaah. Inte denna bloggens grej kanske..! 

Men nu, så är jag antagligen nyvaken egentligen, så ah.. :) 
Vi skulle egentligen äta sushi men mamma vet inte hur man gör, så vi tar de i morgon i stället, så får mamma plugga på hur man LAGAR sushi :) 

Men ah,
ha en asgrym dag.

/Emma ♥





<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0