Frågestund - 2 frågor - svar.

Tänkte slänga upp en liten uppdatering, så det fick bli från frågestunden. Fick in typ 2 frågor, men det får bli bättring nästa gång då vi har en frågestund! Finns det inte massa saker ni vill veta om Emma och Alexandra egentligen?! Vi lovar ju att svara ärligt..
Men denna gången svarar bara jag, - Emma! 

Johan frågade: Varför startade du/ni en blogg?
Svar: Jo, det var nog mer så att jag och Alexandra "videobloggade" lite på skoj i skolan. Sedan på msn så frågade hon om vi inte kunde blogga, och jag tyckte det bara var en kul idé och nu är vi här ;) Haha! Det blir ju bättre update om man är två på bloggen så!

Miss P E frågade: Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Jag har mer nog "detta vill jag INTE bli" än "detta vill jag bli", men jag vill jobba med något kreativt. Typ, hästar, frissör, fotograf eller liknande. Tycker att det är så galet tråkigt att typ vara advokat..!

Där fick ni 2 svar på fråorna av mig, Emma. ♥



Kommentarer
Postat av: Johan_

najsen (y'

2010-11-02 @ 10:13:55
URL: http://jjohankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0