Emma hissar & dissar igen :)



• Att det är hoppträning på onsdag ♥
• De flesta är trevliga just nu mot mig (och andra) ♥
• Jag har hittat så enormt bra musik! ♥
• Att bloggen går bra & får kommentarer!! ♥
• Vi har skaffat bloglovin :)♥
• Det finns sjukt mycket snygga kläder ute i affärerna nu! ♥
• Att jag är rätt glad just nu. ♥
• Att jag vet vad jag får i julklapp! ♥



• Jag har ingen egen häst.. 
• Jag inte har börjat tävla ännu med hästar :( :( 
• Jag känner på mig att de kommer bli lite snö iår :( 
• Vi har snart svenska prov :(
• Börjar bli trött.. 
• Jag har vart inne så mycket.. 
• Äkta pälsjackor och mössor. FET DISS PÅ DEEEE! 
• Att jag är så ful...

De var nog de jag kunde komma på för tillfället! :) Pusshej sålänge. <3

Kommentarer
Postat av: mirjaaaa

kan du inte lägga ut massa musiktips ?:)

för du har bra smak :D

2010-11-07 @ 17:05:49
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: NellieB

Emma...du e inte ful. Sjukt söt e du. Asså Smilla e en ríktig sabotör.....

2010-11-07 @ 19:53:43
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0