stor.


fin bild ;)

allt vi gjort kommer löna sig min broooor
shu

du måste va stark, så håll huvet högt
mamma ska få se vilket barn hon fött
vi är på toppen min brooor eey woohey

brorsan vi har suttit här på bänken upp på backen hela sommarn
som vi ba-ba-bara skiter i
lever i ett liv fullt av ångest
missar chanser när dom kommer
mannen allt vi fucking gör, fördriver tid
pallar inte med, vi gasar därifrån
finns ingenting att hämta här på gatorna ändå
är kvar i smutsen
grabbar becknar zutten och får stryk av farbror blå
dricker hinken som i spara sen igår
brorsan du förstår!

varje dag är den andra dagen lik
så man pallar inte mer nej nej
för brorsan, här omkring finns det inget man vill se
man vill bara härifrån ????

vi brukar dricka upp flaskan
lämna spliffen till aska
vakna klockan fem på dagen utan nått jobb
snacka skit hela dan om vilken brud som är stropp
vilken snubbe spelar tung, vi är själar utan nått hopp
pass på arbetsförmedlingen, dom hjälper inte nån
dom har aldrig nånsin hjälpt, inte en enda jävla gång
skit i dom, brorsan kom vi ska ta ett litet språng
hoppa över muren nu och kuta långt från babylon
massa knas i vårt liv, det måste hända nånting mer
snackar inte med polis, skulle aldrig nånsin ske
men jag snackar över beats om det livet som vi lever
riter och våra seder
fristil (?) på våran heder
för jag skriver det vi ser brorsan, inget går förlorat
rappare skriver texter, ST skriver historia
de är det, jag svär det är mitt kall
och jag kan inte låta det här livet bli mitt fall
förstår du brorsan?

jag starta lite tidigt
i början gick det smidigt
för varje shit jag skrivit, som tog mig hit
tuggar trogen min musik
så otrolig och precis
det är nog därför grabbar säger att den brodern är unik
som att alla fick en hundralapp
vissa fick den att bli större medans vissa slösa upp den i en pundarkvart
knulla allt fan jag vägrar bli den sista
krigar tills jag ligger i min kista
hatare va tysta

varje dag är den andra dagen lik
så man pallar inte mer nej nej
för brorsan, här omkring finns det inget man vill se
man vill bara härifrån ????

refräng

allt vi gjort kommer löna sig



allt vi gjort

- STOR -    feat.danjah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0