Just nu så.. + bilder

Tjenare! :D
Just nu ligger jag i soffan, kollar på någon Lady Gaga konsert, hon flippar ut totalt! Haha as kul ju :D
Men iallafall, helgen är typ planerad nu. Det blir fullt upp. I morgon kommer Rebecka, jag och hon (kanske storasyster med?) ska hitta på något antagligen. Sedan så sover Rebecka hos mig och följer med mig, pappa och syster på tävling som är på ridklubben - Omgång 2 av Bohuscupen.
Plus, i morgon så blir det väl att duscha av Simon. Det behövs något enormt iallafall, han har fläckar typ överallt :p Så det får vi göra på eftermiddagen/kvällen också!
På söndag ska jag försöka sitta mer tillbaka i sadeln utan att luta mig framåt. Han blir ändå såpass pigg. När jag lutar mig framåt får han mer fart typ. Så sätta mig tillbaka i sadeln och efter hindret.
Finaste häst, nu kör vi igen, right? ♥
/Emma

Kommentarer
Postat av: elin

men tänk på att stå upp på transportsträckorna! :) <3

2011-05-14 @ 14:14:53
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0