jag gillar inte...

jag gillar inte.
jag har ganska tråkigt just nu så jag ska skriva en jag gillar inte. inte för att nån bryr sig och vill veta vad jag inte gillar men, jag har inte tvingat er att kolla bloggen :D

jag gillar inte :
* när killar playe'ar någon.
* tofú
*älskar bensin lukten. asso jag hatar att jag älskar bensin lukten... typ värsta drogen.
*hatar mobiler.
* hatar bdb,
* hatar dåliga och sorliga minnen.
* hatar när man blir påmind om nått man vill släppa.
*folkt som inte vill/kan släppa loss/rocka loss :D <3
*ostämda gittarer... ;) <3
ah det var väll lite.
kan fortsätta i åratal.-
men då blir det tråkigt ;)



hihi^^ sann vänskap .
man behöver inte träffas ofta för att ens vänskap ska holla ihop.



Alexandra e. hjorth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0