fbj..

helt awesome dag.
ska sluta skriva om känslor för ingen bryr sig om det endå..
för om man skulle ha brytt sig så skulle dom frågan IRL:
så om ni villl veta så kan ni ju bah fråga min på RIKTGT.
:D
juste jag vart i fjällbacka idag.
med moa kine emma och tonje.
provspelade till en film.
kanske kul var det ju.
och så pratade kine norska.
så nu när jag låter fingrarna ströva över
tangenterna så tänker jag på norska ;D <3
pluggar franska so (geografi) och engelska.
känner mig ganska duktig.

kommer bilder senare..
tjolahopp
:DD <3

längtar tills på onsdag.
ni som fattar.
ha det bra .

MYS!! <3

// alexandra <3


Kommentarer
Postat av: moa

längtar :D

2011-05-15 @ 18:56:37
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0