dagen

Tjeeeena! :D
Idag har det inte varit så bra uppdatering. Tog sovmorgon idag och sedan kom Alexandra. Vi pratade lite en stund och sedan kom min syrran och Erika. Vi började prata med dom och ja, så vi gick ut och fotade med dem. 
Erika lockade Alexandras hår, blev otroligt gulligt eftersom hon ha lockigt hår + rött läppstift, bilder kommer på de. Nu skulle dom åka och festa, och kommer sova hos moster. Hur fina som helst blev dom! :)
-
Men iallafall, Erika hade på sig sitt löshår och frågade om jag ville testa det vilket jag gjorde. Det är svart och jag har mörkbrunt underhår så det gick rätt bra in i färgerna. Så jag fick låna det tills Bella kommer nästa gång. Jättekul att testa! :)

Vi tog bort några träns efter detta kort, så det blev lika jämntjockt med mitt egna.
/Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0