Dag 03 – Mina föräldrar

|Tack Rebecka, Tonje, Olivia för ni bara finns där och orkar lyssna på mig när jag behöver det som mest. Tack för ni tar tag i mig på det sättet inte många vågar att göra. Pöss på er. ♥|
-
Okey, mina föräldrar.. Kanske dem som betyder nästan mest för mig i hela världen. Dom har gjort mig till den människan jag är idag, dem har visat mig vägen till att bli Emma Elin Louise och ingen annan. Det är jag tacksam för!
-
Mina föräldrar är skilda, jag kommer inte ihåg när dem skildes, hur allt gick till osv. För jag var helt enkelt för liten. Jag är rätt nöjd idag, att det egentligen blev som det blev. För dem är inte lika alls, tänker inte samma osv. Men vänner är dem och det är jag sjukt glad för :)
Några gånger har det vart bråk hit och dit. Massor skit och det har gjort mig och min älskade storasyster till starka människor. Det har faktiskt skapat oss en del och det är nästan självklart. Men jag är nöjd över min familj ändå, för dom kämpar för mig och jag för dem. ♥
-
Min pappa, han flyttade till U-a för några år sedan. Han köpte hus med sin chey och ja.. Nu bor dom där med min storasyster som flyttade med dem. JAAAA, det var hur svårt som helst i början att behöva lämna syster. Hon och jag var ett team som fixade allt om vi bara ville. Det var så, rakt igenom! Men nu har pappa fått två tvillingar som är lite över halvåret, mina halvsyskon alltså. Jag är inte där så otroligt ofta, men mer när jag har tid och lust.
Jag älskar min pappa, för att han är han och ingen annan! ♥
Pappa & underbara Simon när jag var ute och tävlade.
-
Min mamma, hon är min pärla eller vad man ska säga. HON om NÅGON kämpar för mig. Hon är världens snällaste och verkligen.. kämpar för mig. Det kan verkligen inte vara lätt att vara mamma till mig, för jag är rätt krävande, tyvärr.. Speciellt när jag kommer hem från en as dålig dag i skolan, då är jag oftast helt slut och irriterad. Jag bor bara med min mamma iallafall. :)
Men mamma är min mamma, och jag älskar henne AS mycket! ♥
Min fina mamma!

/Emma <3

Kommentarer
Postat av: olivia :D<3

älskar dig emma :O<3

tack för att du alltid finns<3

2011-05-05 @ 17:05:07
URL: http://oliviaochcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0