Dag 02 – Detta hatar jag..

Jag är ingen människa som hatar en massa grejer.. Faktiskt få grejer jag verkligen hatar. Men såklart, jag gillar inte att må dåligt. Om jag mår dåligt, så tar jag tag i det så det ska bli bättre. Men jag hatar att må dåligt.
-
Jag hatar att vi cheyer ska vara allmänt elaka mot varandra. Bara kasta en massa skit på andra cheyer, det ska vara blickar, skitsnack hit och dit. Varför kan bara inte vi cheyer lära oss att alla är olika, har olika klädstilar, förväntningar osv.. (menar inte någon speciell, men allmänt liksom)
Jag hatar att det ska vara så!
-
Men detta var bara lite jag kom på just nu, höhö :)
- Alexandras bilder, en på henne också :) -

/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: liv

emma som sagt tidigate , håller med dig ! (:

2011-05-04 @ 15:42:18
URL: http://livellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0