Dagen idag, blandat <3

Dagen, har varit rättså blandad.. Rätt förvirrande allvarligt talat. MEN nu ska jag inte ge mig, jag ska klara av detta och lite till, för jag tänker ge mig fan på det!
En del av morgon var bra, en del var sämst. På engelskan så var allt down, down, down. Det såg Malin (läraren, typ) så vi gick till ett annat rum & pratade. Hon fick mig på lite bättre tankar, tack! ♥
Sedan, så ska jag ta tag i lite grejer nu. Alltså, verkligen försöka. Jag har ingen aning om hur det kommer gå men.
-
Innebandyn efter skolan var kul, haha 3 tränare och 3 stycken som skulle träna ;-D Men de var as kul, musik & chill.
Men jao, nu ska jag fortsätta lyssna musik. 
-
(skriver INTE om ridpasset igår, då det inte är något att skriva om :( )
Pöss /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0