Sry.

det har värkligen blivit knäpt.
jag har inte haft non update:(
har inte kunnat.
mend det hjälper inte att sitta
o säga förlåt.så nu gör vi ett
grymt inlägg.fast det gör jag alltid endå.

               -

om vi ville veta så är jag en fisk :)
det visste ni inte ;) <3

               -
jo jag vill säga att jag är super stolt över alla.
ni var värkligen bäst!!! o tack för ALLT stöd.
NI är VÄRKLIGEN BäsT!<3

               -

jag tycker bara att folk ska sluta upp med vissa saker.
som att gå med tröjan nere vid bh kanten.
att sluta tro att man är 20 när man är 13.
liksom , ´man ska inte lägga sig i andras liv.
särskilt inte när man gör precis likadant själv.
fast man inte står för det man gör!!!
bara för att jag står upp för det jag gör.
ska jag få så mycket merr skit än va du får!?
medans du står och ljuger folk upp i fejan.
för att få folk att tro att du är nått.



och nej lilla lucas, jag e inte sur på dig! <3


alexandra e. hjorth<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0