Idag, igår, förrgår ect :D

Förlåt för as dålig uppdatering, men den kommer komma igång igen när jag har tid att blogga!
Det har varit massor med saker denna veckan, så jag har haft ÖVER fullt upp. Men jag ska skriva lite om denna helgen nu! ;)
-
I fredags blev det att gå hem efter skolan, bara ta det lungt & slappa. Såg på let's dance typ.
I lördags gick jag upp nio, för det var innebandy match för oss tjejer. Det var SÅ kul! :D
Idag gick jag upp halv 8 då jag skulle ner till Tark på "möte" med några i US, och några från Lykekils US. Från kl 9 till 3.
-
Nu sitter jag och äter godis, och är helt trött i huvud och kropp. Vi skulle iväg idag, men vi får la se hur det blir med de..

I morgon är det skola IGEN. Aja, bara att köra på! :D
/Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0