Hoping for the best but expecting the worst


Okej, nu ska jag vara fullt ärlig. Ingen aning om vilka som läser överhuvudtaget, kanske det som ger mig mod att just nu skriva exakt vad jag känner för. Och det är bara mig själv jag kan skriva om för jag är ingen annan.

-

Det är svårt att bara tänka på allt, känna att jag har allt som krävs plus ha kontrollen över allt annat. Det är svårt att det mesta som kommer till mig, bara försvinner med något annat. Känns som om det kommer hända något speciellt, vet verkligen inte vad. Eller jo, jag KÄNNER på mig vad. EXAKT vad.
Det går inte att gömma sig i mörkret utan att säga något för länge, för det blir ljust igen & då ser ALLA vad det egentligen är!
Hellu, det är Emma Elin Louise vi pratar om! Upp med dig, upp med humöret Emma. U can take it!
-
/Emma

Kommentarer
Postat av: elin

Emma, du klarar allt bara du vill! <3

2011-03-26 @ 11:19:31
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0