Hemmaaaaaa

Sådär, nu är jag hemma. Har käkat och pratat med mamma. Var ju på innebandy efterskolan, helt off.. jag funkade verkligen inte allt bara gick runt i huvudet på mig. Absolut ALLT tänkte jag på.
Men dagen har varit som alla andra, rätt blandad alltså.
* Idrott - Zumba? haha gud vad jag skrattade!
* NO - Fysik
* Engelska
* So
* Showbizz <3
Tur att det finns folk som gör min dag. Som bara säger "Emma, upp med humöret" och kramar om mig. Så mycket ni betyder älsklingar! ♥
-

We don't have the power but we never say never! <3
Pössssss /Emma

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är verkligen underbart att ha folk som gör ens dag så rolig! :) <3

2011-03-24 @ 21:28:56
URL: http://fiahere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0