dream.

DREAM.
'jag hade en gång en dröm.det var om ett bättre liv,
där jag inte gjorde massa dumma saker hela tiden, när inte alla klagade på mig.
när jag kunde göra utan att alla säger att jag inte borde göra så eller att, åh vad dummt!
jag fattar inte hur man kan säga så till en annan person.
förens man vet hur dåligt den personen mår innonbords.
det är inte alltid såå sjukt enkelt, alla  har det inte lätt i livet.
särskilt när allt bara går fel!
om jag ska skriva ut allt jag känner.
eh, jag pallar inte.
i  min dröm hade jag en  vänn.
som jag kunde lita på, inte som du, i mitt riktiga liv.
då står och säger dumma kränkande saker till mig.
det tycker inte jag man kan kvalletifesera som en ''vän''.
i den drömmen jag hade, då kunder jag vara lycklig var dag,
utan att vara rädd att somna. för att då vet jag att jag kommer bli sårad.
av mina hemska drömmar, men det värsta är att det inte bara är mardrömmar,
utan mitt liv oxå. det finns med, det enda jag hatar?
ja du, det kan bli mycket, kärlek suger!
du, du var den enda jag helt seriösta har älskat!
jag vill att det ska bli du och jag igen,
vakna upp en solig höstdag i september,
och veta att jag är tillräckligt bra för dig,
att du älskar mig trots att jag e som jag e.
alla är inte helt normala.
vissta som jag, sitter under bordet i a-hallen och grinar för allt som har hänt.
sedan frågar man , när man ser som förjävligast ut,
sin bv: för jag sova hos dig, carl?
han säger då¨såklart: ja om du inte kommer hem så?
det är vafan vad kärlek är.
det är en riktig kärleks förklaring.att visa att man kan stå för den man älskar.
att visa att en komnpis kan betyda mer än att man bara kan se den gå.
utan man tar den i handen och följer med.
dedn enda jagt värkligen kan fördjupa mig med,
är med stora och stolta bokstäver:
SARA REGINA ANNEFLOD!
ni som säger att hon e dum!
ni kan faan fara till helvete!
hon är hur snäll som helst och hon FATTAR vad jag menar med allt jag säger.
om jag säger att jag är en fisk.
så fattarhon vad hon ska göra för att spela med.
samma sak med CARL RICHARD ÄNGEL!
han fattar så sjuk mycket bättre.
han e helt asuuum.
ibland har jag fan lust att banda livet ur mig,
jag är ändå så ful o tjock.
( jag blev lyckligast i världen när jag fick se dig le )
när livet sviker är det bra att vara två.
men ena halvan av mig slutade förstå.
att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar.
men jag glömmer dig mer och mer för varje dag.
orkar inte mer,bryter ner allting.
men varför vill jag ha dej så sjukt mycket?
det är galet. att jag kan sitta och gråta över det?
och den andra saken. hur fan kunde jag? e jag helt cp eller?
låta det äcklet ta mig ifrån den jag và?
du e ful och äcklig så du kan dra!
hur kan man leva med denna känslan för livet ut?
tror ingen fattar riktigt?
men det är så sjukt svårt,...
man ska aldrig sluta hoppas.
för som du ser. då skulle inte jag finnas just nu!

puss
o
kram...

Alexandra e, hjorth







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0