Dag 8 - Jag för längesedan.

Jag vill komma ikapp med listan nu, det jag missat tar jag igen. :)
-
Dag 8 - Jag för längesedan.
Dag 8 - Jag för längesedan...
Jag rakt igenom...
-
Om jag frågar min familj, så har dom nog alltid tyckt att jag är sjuuuukt energisk. Massor med energi, bara blyg ibland. Men egentligen inte.
Min pappa tycker att jag har sjuk humor. Han brukar alltid skratta åt de jag säger. Vi har så galet mycket konstiga grejer vi kan säga..
Mamma tycker jag nog är ganska pratsam, kaxig, energisk & har ALLTID fullt upp. Alltid något som ska hända.
Min syster vad hon tycker har jag ingen aning om.
Men såklart ändrar mig sig när man kommer till skolan. Jag säger inte att inte är sig själv, men ingen chaaaaaaaaaaans att man är exakt likadan som hemma. Alla borde känna igen det.
-
/Emma♥

Kommentarer
Postat av: Amildaa-Amanda å Matilda

Aww. sötnos där!<3

2011-03-16 @ 07:07:55
URL: http://amildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0