10 saker ni kanske inte visste om Mig ;)

* Jag har aldrig rökt eller druckit. (Och jag är stolt över de!)
* Jag har jättebra vänner, som verkligen finns där. 
* Jag älskar lipsyl, haha..
* Min mamma är översnäll. Säger sällan nej, men på samma gång vet hon, att jag vet vart gränsen går.
* Jag älskar linnen.
* Jag har massor med saker för mig, aktiv är jag.
* Om jag gråter för något, är det för något tynger mig eller sårat mig. Nästan inget annat. (såklart finns det väl något men.)
* Fysik är inte min grej. Jag tycker inte om de, hahaaa..
* Min pappa heter Andreas *bra att veta.. xD*
* Mina syskon heter Ida, Victor (halvsyskon å är 5 månader) Gabriella (snart 18).

/Emmaa ♥

Kommentarer
Postat av: Amildaa-Amanda å Matilda

Lite av sakerna visste jag redan, men nu vet jag mer xD

2011-03-11 @ 06:47:33
URL: http://amildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0