Till Rebecka

Tur att jag har Rebecka, som ställer mig upp på fötter igen. För varje gång jag ramlar eller bara tappar balansen lite så kommer hon där och reser mig upp. Hon vet vad jag menar när jag säger det jag vill säga, hon tar det på allvar. Hon peppar mig, hjälper mig, tröstar mig, förlåter mig, säger sanningen till mig, förstår mig, skrattar ihjäl sig med mig - likväl som jag försöker ge så mycket jag kan tillbaka till denna människa.
Hon är en sådan människa som gör allt bättre. När jag är depp så finns hon där, hon förklarar sakerna för mig så jag lättare förstår vad som hänt. När allt blir sådär trassligt, så jag inte får upp knutarna själv, så löser hon en del av den och lämnar den svåraste delen till mig så jag ska lära mig till nästa gång.
Jag är så enormt tacksam för DU, REBECKA KRISTIANSSON
- förklarar för mig hur värdefull jag är när jag bara vill försvinna. Du står ut med mig, när jag tjötar om massa saker gång på gång. Du får mig att tänka om, när jag tänker negativt.

Tack för du finns! Tänk att det tog flera timmar att skriva en text egentligen.. helt sjukt.
Jag älskar dig kompis ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka Kristiansson

älskar dej sjukt mycket tillbaka! <3

:D <3

2011-06-08 @ 07:07:14
URL: http://rebeckakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0