Men jag tog en risk, som blev en chans

Godmorgon!
Shit vad jag inte hänger med alltså.. Dagarna går, snart är det sommarlov, showen ska visas upp, sista proven ska göras osv. Jag kan inte förstå att ett helt år har gått och nu står jag här jag står. Jag menar, är där jag är nu. Helt otroligt hur jag lyckats ta mig egenom allt det svåra. Just nu så funkar allt, jag har lyckats med det jag vill detta året. Känns jättebra att jag orkade, vågade gå upp på scen och bara köra, trots jag egentligen inte pallade just då. Men jag tog en risk, som blev en chans - och det är jag så grymt glad över!

Igga mig på bilden ;) - Fina & duktiga hästen, speciell dag. <3

The Fray - How To Save A Life

- Japp. Jag ska fortsätta kämpa på och vara stark & tuff. Från & med NU! :D
/Emma

Kommentarer
Postat av: bigsister Bella

Keep going on, on day you will feel that feeling only success can give :)

2011-06-08 @ 12:40:48
URL: http://gabriellajm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0