knäpp jag är---...----''''

just nu ska jag bara låta fingrarna på tangent bordesläppa lös. jag ska skriva det som först kommer upp i mitt huve. inte för att dettaa är lätt men.,. haha det -> .,. ser ut som en ah det som inte tjejerna har ;9 kul liv man kan ha. jo förut då satt pappaoch kollade på tv,, och då bara jag började sjunga svampbob fyrkant låten. och hans min bara uttryckte detta O.o? - vadär det frågan om.  jag.- hahah, du harsvampbob i hevet. ochh så började jag sjunga svampbob fyrkan låten på engelska ;) och det roliga va att jag inte kunde uttala alla dessa konstiga ord så? det blev lite svårt. kaaptenen- ska ni med barn? :) barnen- ajjamen kapten! :D <3haha kul samtalsämne jag  har. hihi. "Är ni med, barn?
Aj aj, kapten!
Jag hör er inte!
Aj aj, kapten!
Åååååååååååååh..
Vem bor i en ananas djupt i det blå?
Svampbob Fyrkant!
Gul och porös, absorberar som få!
Svampbob Fyrkant!
Jag varnar dig kompis, visst finns det en risk!
Svampbob Fyrkant!
Bob får dig att gapa precis som en fisk!
Svampbob Fyrkant!
Redo?
Svampbob Fyrkant
Svampbob Fyrkant!
Svampbob Fyrkant!
Svampbob Fyrkant!
hihi ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0