dagen/therese.

tjo. idag har jag vart med therese. fast hon är en riktig sömntuta.så jag gick till henne vid två. för då vaknade hon ;)
vi gick ner o köpte langos. HUR GOTT SOM HELST. så gick vi ner till rödeorm o köpte glass. JAG badade. men jag hade iinga badkläder ;) så jag badade i underkläder. fatta pinsamt. sedan köpte vi glassigen.på bryggkiosken. mycket större kulor :D♥ sedan var therese hungrig igen så vi gick o köptelangos igen... eller ah therese. sedan blev hon törstig så vi gick till konsum.påvägen träffade vi dom skatande killarna  matthew, sebbe o johannes. dom skulle oxå till konsum. men vi pratadeinte så mycket (: vi gick in på konsum o köpte en coca-colla zero. för det smakar godare xd TYDLIGEN. sedan (när vi satt på en bänk,vid vägen) kom sebbe fram o började babbla (: och jag kom fram till att jag saknar skolan. alla kompisar o showbizz. o nya 8B :DDDDDD awesome. sedan gick vi till therese igen. hur fint rum har inte hon då :) AVIS XD  när jag skulle hem. fick therese följa mig en bit. för jag var skit.rädd. det kom en bil ( vit ) rädda för sånna. iaf. o den körde as sakta, den var precis på att stanna när jago therese springer allt vi har. shit va rädd jag var... allt gick as fort. springer runt en damm.  o när jag är i skogen... elller ah buskarschen så kommer bilen igen. men jag var på andra sidan så den såg mig inte. för jag la mig på marken. så rädd var jag, asso shit.  gick ner för en backe. o sedan va pappa där med bilen. gud va lycklig jag blev. men jag hartyp lite hjärtklapp fortfarande. jag är livrädd... alltid. HEMSKT. det var DAGEN. :dd // ALEXANDRA.

Kommentarer
Postat av: sloarez - Passion for photo

hejhej! vilken fin blogg du har! Allt bra med dig? :) kram

2011-07-23 @ 11:26:25
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Emma

Är dy rädd för en vit bil pga. Det som hände mig? .. <3

2011-07-25 @ 00:40:37
URL: http://brahmis.webblogg.se/
Postat av: Emma

Är dy rädd för en vit bil pga. Det som hände mig? .. <3

2011-07-25 @ 00:41:08
URL: http://brahmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0