SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN + 3 länkningar till bästa frågorna! :)


SVARAR PÅ RESTEN SEDAN!!!!! <3

Från: Natalie
1.Hur fastnade du just för ridning/hästar ?
2.Har du många kompisar som du litar på ?
3.Vad tycker du om just DIN favorit ponny ?
4.Vill du att en häst ska vara pigg och sur eller att den ska vara slö och snäll ?
5.Vart vill du komma med ridningen ?
6.Satsar du på att komma ut och tävla inom ridningen?
7.Ska du köpa ponny någon gång ?
8.Hur länge har du ridit ?
9.Vad är din favorit godis ?
10.Vilken sjukdom hos hästar tycker DU är den värsta ?
11.Har du varit med om någon rid-olycka ?
12. Tror du att du alltid kommer hålla på med ridningen ?
13. Känner du någon som du verkligen hatar ?? Du behöver inte säga vem..
14. vilken är din idol ?
15. gillar du märkeskläder ?
16. Vilka är snyggast.. Tretorn eller Bocaj ?
17. Om du fick en önskan, vad skulle du önska dig då ?
18. Är du kär i någon just nu ?
19. Vilken är din favorit mat ?
20. Kan du prata med dina föräldrar om allt ?
21. Har du några syskon ?
22. Har du något husdjur? Vad för ngt isånt fall ?
23. Om du fick vara en känd person, vem skulle du vilja vara då ?
24. Vad heter din bästa vänn ?
25. Vem av dina kompisar har känt längst ?
26. Vilken blogg är bäst, Kissies eller Fokis ?
27. Stora örhängen eller små ?
28. Tycker du att det är kul att blogga ?
29. Vilken är din favorit blogg ?
30. Beck eller Wallander ?
31. Skräck eller drama film ?
32. Din favorit färg ?
33. Bor du i hus eller i lägenhet ?
34. Fattig och snäll eller rik och snobbig ?
35. Vad tycker du om min blogg ?
Kram <3
SVAREN:
1. Jag tyckte det var roligt ifrån början, så jag började! :)
2. Ja, jag litar på nästan alla mina kompisar! <3
3. Åh, jag älskar min favorit ponny såklart!
4. Slö och snäll, såklart!
5. Jag vill ut och tävla, iallafall testa att inte tävla på hemmaplan, det är MITT mål!
6. Kolla 5:an!
7. Jag kommer antagligen köpa en ponny/häst när jag blir äldre!
8. Ja, jag har ridit typ 6-7-8år? Men inte alltid på ridklubb!
9. Choklad & surt + hokeypulver!
10. Jaa.. Fång.. Kanske?
11. Ja det har jag, jag har ramlat av och slagit huvudet rätt regält!
12. JAPP! <3
13. Ojaaaaaaa..
14. Jag har jättemånga idoler, bloggare som ryttare! :'D
15. Ja, eller, det spelar inte så stor roll för mig, dedär med märke..
16. TRETORN! ♥
17. Att få det jag vill ha, och göra saker bättre i världen.. 
18. Hm.. Jag vet faktiskt inte..
19. Jag gillar resturang-mat, så typ Black And White eller nått!
20. Nästan, men inte allt.....
21. Jag har 3 syskon varav 2 är halv!
22. Jag har en kanin och en katt!
23. Nån söt och fin... Hilary Duff, kanske?
24. Jag har många!
25. Clara :)
26. Kissies xD
27. STOOOORAAA!
28. Jaa, jättekul när folk kommenterar och är intresserade av mitt liv!
29. Nellie Berntssons blogg!
30. Inget
31. Drama
32. Alla typ
33. Båda!
34. Fattig & snäll..
35. Jättebra!! :D

Jätte fin blogg!
Har du något nyårslöfte? :)
kram!
SVAR: Ja, jag har några stycken.
* Vara mig själv
* Bli mer självsäker
* BLOGGA MERA Å BÄTTRE!
Och några till!

Madeleine
kul att du har en frågestund:D
1. Vad brukar du göra på fritiden?
2. Vad hette din första bästis, är ni fortfarande vänner/bästa vänner?
3. Hur tycker du att du är i skolan? HAHA
4. Hur skulle din dröm man se ut? ;)
5. Gillar du att blogga eller att läsa bloggar? Varför?
6. Beskriv dig med 5 ord.
7. Vad brukar du göra när du har tråkigt?
8. Hur länge brukar du duscha?
SVAR:
1. Jag är med kompisar, är i stallet, sjunger och spelar innebandy! :)
2. Hm.. Har ingen "förra bästis"
3. Jaa.. Galen ibland.. Men jag sköter skolan!
4. Svårt dedär!
5. Båda! Jag får inspiration av andra bloggar! Men jag bloggar för att skriva av mig.
6. Glad, flummig, speciell, snäll, förstående.
7. Blogga, sitta vid datan eller dra till stallet.
8. Över 20 min iallafall! :o

Natalie om FRÅGESTUND ikl. DAGENS BLOGG! :D:
1.Hur fastnade du just för ridning/hästar ?
2.Har du många kompisar som du litar på ?
3.Vad tycker du om just DIN favorit ponny ?
4.Vill du att en häst ska vara pigg och sur eller att den ska vara slö och snäll ?
5.Vart vill du komma med ridningen ?
6.Satsar du på att komma ut och tävla inom ridningen?
7.Ska du köpa ponny någon gång ?
8.Hur länge har du ridit ?
9.Vad är din favorit godis ?
10.Vilken sjukdom hos hästar tycker DU är den värsta ?
11.Har du varit med om någon rid-olycka ?
12. Tror du att du alltid kommer hålla på med ridningen ?
13. Känner du någon som du verkligen hatar ?? Du behöver inte säga vem..
14. vilken är din idol ?
15. gillar du märkeskläder ?
16. Vilka är snyggast.. Tretorn eller Bocaj ?
17. Om du fick en önskan, vad skulle du önska dig då ?
18. Är du kär i någon just nu ?
19. Vilken är din favorit mat ?
20. Kan du prata med dina föräldrar om allt ?
21. Har du några syskon ?
22. Har du något husdjur? Vad för ngt isånt fall ?
23. Om du fick vara en känd person, vem skulle du vilja vara då ?
24. Vad heter din bästa vänn ?
25. Vem av dina kompisar har känt längst ?
26. Vilken blogg är bäst, Kissies eller Fokis ?
27. Stora örhängen eller små ?
28. Tycker du att det är kul att blogga ?
29. Vilken är din favorit blogg ?
30. Beck eller Wallander ?
31. Skräck eller drama film ?
32. Din favorit färg ?
33. Bor du i hus eller i lägenhet ?
34. Fattig och snäll eller rik och snobbig ?
35. Vad tycker du om min blogg ?
Kram <3

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; min var perfekt :)

2011-01-01 @ 20:22:10
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tackar :D Jag har också frågestund nu på bloggen och det vore jätteroligt om ni ställde frågor <3



Kram

2011-01-01 @ 21:06:08
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: tove - dressyrblogg

sv: nehe okej :)

2011-01-01 @ 21:08:46
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/
Postat av: Marika

Hejsan!

Allt bra med dig?=)

2011-01-01 @ 21:09:41
URL: http://katrimarikas.blogg.se/
Postat av: ♪ MADDE || asian stamped :'D

haha många frågor :O :)

2011-01-01 @ 23:31:11
URL: http://madeleinezn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0