Shopping kanske?

Bild på mig idag. Haha...
.
Right,
nu har lite kompisar bloggar! Jättekul, ska länka er någon dag! :D
-
I morgon blir det köpcentrum med Rebecka. Jag vill inte ha någon magsjuka med mig, så jag tar med mig en handdesinfektion (handsprit) dit. Jag är livrädd för att spy. HELT GALET!
Fast Rebecka är troligtvis frisk nu, vilket är väldigt bra! :)
-
Vad har jag tänkt att köpa?
Ja, de får vi se. Men ska titta runt och kolla. Men kanske chinos, sminkborstar, ögonskugga i palett. - I don't know!
Jag ska titta på VINTER RIDVANTAR på hööks plus chaps. BEHÖVLIGT!!!
-
Jag gjorde en makeup förut. Det är mer, vardag/fest. Fast jag tycker det är fest för min del på just den sminkningen. Jag tog lite bilder på det som ni kan få se sedan eller imorgon! :D
Jag har intresserat mig för ögonskuggor, det är så sjuuuuuukt kul att framhäva ögonen i alla dess färger!! :D
-
/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Felizia

Sv: åh va kul, då kanske vi ses! :) <3

2011-01-03 @ 23:12:29
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/
Postat av: elin

jag vill se bilder på sminkningen! :D

2011-01-04 @ 10:34:47
URL: http://allineedisyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0