motala.

idag har jag vart i motala.
eller ja jag HAR inte vart så mycket där.
för det hade jag inte hunnit.
det tar 5 timmar upp och fem timmar hem.
för vi skulle hämta våran nya katt:)
 titan:)
han har vuxit så mycket(L)
*stolt*
haha;)
så jag har inte kunnat vart så...
jag har inte kunnat uppdatera mig.
jag måste skärpa mig.
ABSOLUT!!!
 men klockan är ganskaa mycket så...
jag ska nog dra.

ville bara rekomendera två filmer:)

JUNO


den har riktigt bra handling.
säger inget mer.
men den är fantastisk.

den av mig får en 4/5.
             ♥


nu kommer nästa:)

whip it:)



den är också.
riktigt bra.
samma tjej som spelar huvudrollen:)
kollade på den nyss.

den får en 3½ /5


änglavingar
        ♥


Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Hej!

Idag ska jag till Växjö så jag har inte tillgång till någon data men vill du veta vad jag gör så kan du följa mig via twitter!:)

Sök på fotonavemma så kommer jag upp!:)

Hoppas du får en bra dag så hörs vi när jag kommer hem!:D

Kram

2011-01-08 @ 08:22:17
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0