Intressant inlägg..

Nu är jag hemma efter en awesome dag med Rebecka på Tooorp :D
Det blev lite saker som nog blir bra.
* Huvtröja, STORT hjärta på den <3
* Stora runda örhängen, 3 par.
* Speciell bh. Den var as skön och snygg ;D
Sedan lite mer saker som jag inte kommer ihåg.
-
Syster är så snäll.. Hon kom nyss in med godis och sa att hon hade köpt för mycket, för mamma också hade handlat massa godis och då fick jag ta massa :')<3
Godis + coca cola, typ min heaven.
-
Nu ska jag kanske gå in till Bella & Erika. Sedan fixa deras pics. Fotade dom för en stund sedan.
-
Jag och Rebecka åt på Donken idag med. De var as roligt! :D <3
/Emma

Kommentarer
Postat av: matilda

kan du inte visa en bild på det som du köpte? :)

2011-01-29 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0