Danmark:)

Hoppsanhejsan(:

Jag var i Danmark i fyradagar.

Jag åkte färja åkte till Fredrikshavn.

Sedan tog vi bilen till Sara och Alexandra.

Min mammas killes brors döttrar.

Man kan ju säga mina halv kusiner ;S<3

Det var i onsdags vi kom hem till domJ

Då gjorde vi inte så mycket.

Torsdags.

I vaknade och åt frukost.

Haha, visste ni att dom har choklad på mackorna.

Det heter: påläggschockladJ

Haha:D

Vi åkte till ridskolanJ

Dom har fyra egna hästar J

Jätte fina.

Vi mockade ur och drog hem igenJ

På vägen hem så handlade vi på fakta. Som ett litet ica typJ

Vi handlad PÅLÄGGSCHOCKLADJ

På kvällen kom Rikke.

En kompis till Katrine.

Sara och alexandras mamma.

Sara och alexandra har två hundar.:)

Holli:)

 

 

Holli är en Schäfer.

Hon är ca 4 årJ

Jätte snäll och gosigJ

Sedan har dom Charlie.

 

På bild Sara och Charlie.

Nyvakna;)

 

NyårsaftonJ

Vi vaknade klädde på oss och åkte till riskolanJ

Vi tog in våra hästar och tränsade dom.

Klart så borstade vi av om först.

Jag och Sara red på Henriette.

Skitaskoj:D<3

Vi åkte hem och duschade. Bytte om och gick bort till Bojje.

Hemma hos Bojje skulle vi ha festen.

 Då var klockan 6.

Och dom vuxna kom.

Vi satte oss vid bordet och fik våran förrätt.

Som  förrätten fick vi Sushi.

Sedan åt vi biffJ

Det var så gott.

Vi åt också glasstårta och chokladpudding.

Sedan gick vi ut och busade med grannarna.

Det får man nämligen göra i Danmark.

I sprutade raklödder på handtagen och kastade in smällare i andras trädgårdar.

 Vi gick sedan hem till en annan.

Men jag stannade inte länge jag var så trött.

Kl ar liksom 3-4 på-

2011J<3

AJA dagen efter det.

Lördagen.

vi gjorde inget särskilt.

Så jag kan berätta om …

Söndagen.

Vi åkte till färjan kl halv tio.

Vi kom i land i göteborg kl 20 över 3J

Då åkte vi till en djuraffär som heter.

ARKEN ZOO.

Där köpte vi en

* katttransportsbur.

O

* en borste  som funkar jätte bra.

Till våran lilla pissemiss som vi ska hämta den 6 på torsdagJ

 

Titan<3

Älskarey<3

Aja men nu måste jag dra så puss

alexandra
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0