9 jan - min hälsa.

hejsan hoppsan:)
jag har bestämt mig att vara lite mer struckturerad.

min hälsa är bra.

jag tränar tre gånger i veckan.

mina pass:

1.fotboll-onsdag.
2.springa/cirkelträning-torsdag.
kan bli lite fel men. vi tränar innebandy oxå.
på torsdagen.
så hoppas att det.
årdnar sig.
och när serien börjar.
så spelar vi match en gång i veckan:)

duschar oftast varje dag.
vissa dagar två gånger.

alla tror att man måste svälta sig själv för att bli smal.
men det är fel.
man måste kombinera motion och kost(mat)
för om man svälter sig själv så...
när man börjar äta igen. och har gått ner massa.
så gårman upp lika mycket igen.
 eller mer.
och det är inte hälsosammt.

så man måste kombinera allt.
det måste man med allt.
annars kan man få så stora problem.
man kan få sjukdommar som du kan dö av.
 man måste kompromissa.

kanske ni förstår mig bättre.

alexandra:)

blir en bildbomb ikväll.

lovar
:)


Kommentarer
Postat av: wilma

sv: ska du/ni säga! Som e as söta!

2011-01-09 @ 15:17:18
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0