vilken snubbe.

hehhe,
fin rubrik.
 rappare skriver texter.
men jag skriver historia.!
-
måste dra.

jag sa hejdå till sos ,
visa fingret och bah drog.

haha.

 
ne me jag tar bussen upp till tanum senare idag;)
vi kommer ha kul ;)
 haha .
143


 men asso.
allt är så himla kompliserat.
att allt ska gå åt pipan,
fan mormors språk jue.
ahha
men seriöst nu då-
jag måste prata med dig.
dear dariy.
i want some more from you.
 alla e så prinsessiga.
vet du vad jag är!!!
jag är en bitsch.
en riktig diva.
jag kan inte hjälpa det!
jag är född sånn.
lady gaga
-
born this way

men seriöst.
om jag hade fått välja.
hade jag varit afrikan.
helt jävla afro.
dom är diviga i sättet då
skulle jag inte få skit för att
jag är en jävla bitch.

men seriöst.
det sitter folk bakom en
datorsärm och kallar mig bitch.
inte helt okej,.
om jag får bestämma asso.

men det är inte ofta det händer.
och om folk bitchar tbx.
då kan det bli bitch faight.
bara så nui vet.
jag först, ni sedan.

jag kan va riktigt elak och kolla
bak på er om ni står efter mig.

ofta så säger unga?
att dom inte tror på gud.
men när dom är i livsfara...
ja då fan ska dom be?
 dålig stil!
jag tror inte på gud.
men jag har en tro.
jag min tro är till gud ( jesus ))
och vem som läser detta , ska inte konfermaera sig?
vad för stil är det igentligen.
 säg till så pratar vi om det.

jag gillar att prata med folk.
om saker som ingen vet.
inte prata bakom rygg.
oschysst-

men seriöst.
jag 'älskar att finnas DÄR för folk.

det värmer.

 bilder...


bilder jag tog på emma i tisdags.
hemma hos mig.

alexandra e. hjorth



Kommentarer
Postat av: Amildaa - Amanda å Matilda

Jag gillar båda men bäst den med färg <3

/ Matilda

2011-02-24 @ 10:49:07
URL: http://amildaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: vsg:)

2011-02-24 @ 11:28:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0