Much more than u kn.....

Hejsaaaan! ;)
Dagen började med att jag gick upp. Mamma väckte mig kl.7. Gick upp och åt.. Sedan valde kläder och gick och sminkade mig och borstade tänderna och fixade håret.
Tuperade håret lite idag. Hade haft det flätat, så det vart lite vågigt. Jag trivs i det, verkligen! :D Laddar upp bilder senare på det. Om ni vill?
-
Idag hade vi:
* SO
* NO
* Svenska
* Engelska
* Matte
Och rast såklart där i mellan.
Rättså jobbig dag, men jobbiga lektioner. Men det funkar!

The way i feel when I in your hands,
Take me now baby here as I am 
hold me close, try and understand 
Desire is hunger is the fire I breathe 
Love is a banquet on which we feed<3

Stand up for what you believe in, even if it means standing alone.  ♥
-
Jag har as mycket bilder på datorn. Som jag tagit. Men vågar inte lägga ut alla, då jag är jätte rädd om mina bilder. Men nu ska det bli ändring!
-
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0