The day long

Hellu ;D
Väldigt vad jag skriver om dagen då.. Men sedan kommer ett annat inlägg. Som liksom kommer direkt från mina tankar. Spännande! ;D
-
Men idag så har vi haft massor med heltråkiga lektioner. Hade datasalen men hade fullt upp med att skriva klart något som vi bara hade denna lektionen på oss.
Så nej, jag bloggade inte.
Men idag har vi haft typ:
* SO
* NO
* Svenska
* Engelska
* Matte
Tror det var allt?
-
På matten gjorde jag och Alexandra typ läxan, för vi fick det på lektionen, sedan så pratade vi mest.
Vad är det smarta med att lägga matte som sista lektionen liksom? :O
Speciellt på en sånhär jobbig dag i skolan.
-
Sedan så var jag lite.. ja.. humöret gick lite uppåner. Är helt slut, för tankarna bara kommer hela tiden och jag försöker ta bort dom hela tiden. Men det är så sjuuuuukt svårt att sluta tänka på det. Det är så svårt att inte egentligen veta, förstå, behöva veta, förklara, få folk att fatta, bli förstådd, on the right move.
Nog om det.
Ha det awesome /Emma

Bara en bild. Inget mer med det.


Kommentarer
Postat av: eliin

Yeah :)

2011-02-01 @ 20:07:21
URL: http://feelforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0