Hemma igen från skolan

Tjoo!
Dagen i skolan var väl bra. Klassen är helt underbar, haha <3
Nej, men jag hade svårt för att somna igår. Bara att komma till ro var svårt. Jag vaknade pigg iallafall..
-
Idag har dagen varit helt okej. Ingen lång rast, bara massa stress från lektion till lektion typ. Jag gillar inte måndagar eller tisdagar, men det är bara att vara positiv och köra på! ;D
Inte för att humöret varit på TOPP alltid idag heller. ALLTID är det någon som gör en irriterad. Som ska säga något, bara för man ska verka dålig. NICE.. eller inte...
Mer om detta kommer sen ikväll i ett inlägg tror jag!
-
Nu ska jag snart käka, så det blir ett inlägg om Dag 4 - det här åt jag idag, tror jag idag. Eller, jag tror det var det på listan.
Pusshej / Emma <3

Diggar fortfarande bilden <3

Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

- hehe nej men gör en i sy-slöjden!! :) kommer bli kul och se hur den blir! :D vad har du gjort idag då?? :D <33333333

2011-02-28 @ 18:32:55
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0