hemma igen - as bra dag/ar

Shiiit vad bra det har varit! <3
Nu är jag hemma från Alexandra, självklart glömde jag busskortet hemma, så jag fick åka hem med Rebecka. Men det fixade sig.
Men ja, somnade typ inte förens lååååååååångt in på natten. Vi bara låg och pratade om saker och skrattade. Liksom, vi trodde det hade gått en timme men det hade gått 3 timmar. Vi hade pratat, tagit kort och massa i flera timmar.
-
Igår åkte Alexandras mamma på bio, så jag Rebecka och Alexandra var ensama. HAHAHAHHA, shiiit! xDDDD
Aja, har massa mer att berätta, men har typ inte sovit så mycket inatt med tjejerna. Hel trött, när jag skriver detta håller jag typ på att somna..
-
Tog en hel del bilder med förresten, kan visa några nån dag. ^^
/Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0