Hemma, haha :P

Hejsaaan!
Nu är jag hemm ifrån Alexandra. Tog bussen till henne, var där i några timmar och hade kul. Som sagt, var påväg att missa bussen hem. Egentligen kanske det tar 10-13 minuter att gå ner till bussen, och vi hade 7 på oss.. SMARTA GIRLS... Vi sprang. Men vi klarade det! ;D
Hade med mig kameran dit, så det blev lite kort iallafall. :)
-
Nu är jag hemma, moster, kusinerna och låsadsmorfar har varit här. Vi har haft tacoskväll. Mys! 
I MORGON blir det tjejkväll hos Tonje med Rebecka. Nice!
-
Moster som jobbar på ett varuhus, eller vad man kallar det kom med massa shampoo, balsam, inpackning, hud lotions förut. Och någon hår sak, som man tar i så håret blir mörkare. Typ som silvershampoo fast tvärt om. FRÄCKT :O Ska testa det. Kulkul.
-
Diggar bilden. :P


Finis ♥
-
BTW. Såg att Alexandra la in inlägget om tankar jag skrivit. Skriver vidare på det sedan så ni förstår vad jag menar osv. :)
/Emma

Kommentarer
Postat av: frida

allt bra med dig denna underbara tisdagskväll ?

KRAM

2011-02-22 @ 20:17:40
URL: http://fridafotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0