här ni...

24/2 -11

(dagens datum)
sitter i min lilla ensamhet.
väntar på att du ska möta mig vid vägen.
jag får ett sms.
det är från dig.
du är förbannnad på mig.
jag tar på mig min svarta klänning.
den jag brukar ha på mig....
när jag är skamsen.
du ser den, min klänning.
dina tårar rinner.
du sliter av mig klännignge.
jag står där helt ensam.
på vägen.
på väg att dö.
men du bryr dig inte.
inte längre.
för jag finns inte mer.
JAG ÄR SOM DÖD FÖR DIG!
care.

haha jag vet inte vad det var det bara kom ut ur mig.
som med allt annat. eller vad säger du?
ja, du, du,,,dagbok? vart tog du vägen?
hallå?!

det är precise sådär det  känns.
alla går...

aja.

om du följer väggen( den högra ) i ett hus. kommer du alltid ut.
san fakta.



Gammla bilder :)










haha, nu har ni sätt halva min barndom typ :p <3

jag kan ju börja med att förklara bilderna.
1
.jag var jätte stolt över min nya jacka jag hade köpt.
hemma i vårt gammla hus.
det pappa o morfar hade byggt sj.
2-3.det var första dagen i förskolan.
jag veronika o moa ekman.
vi hade jätte kul. kommer ihåg det så väl.
4-6.jag o min bv carolina gross, var på lisseberg.
jag älskar henne fortfarande, har nästan ingen kontakt med henne.
träffar henne 1 gång per år. tragiskt. när vi skulle börja 4. så flytta hon till tyskland.
7.finaste vännen.
8.jag o felicia. vänner man har kvar.fortfarande lika kul.
shit kommer ihåg dagen.vi var på hedevallen.
det var friluftsdag.så vi prövade på massa olika grenar.
skit sköjj.och sedan fick vi medalj.
den händer nog fortfarande kvar i fönstret.
9.thailand i mitt hjärta. låt mig besjunga det nu. men alvarligt.
där är min sanna själ. där är jag misjälv.
satt på stranden, bay wey. 9 år tror jag ;) 3 gången jag var där? <3
10.resturangdeck på bay wey.
11.min älskade...m!<3 hon heter m asso, sjukt snäll.
hon är det bästa i mitt liv där ;)
12.dagen då jag lärde mig cykla :'D
13.i femman, så gilla vi Naruto!!!slå upp det på www.google.se

så ska du få se.

Alexandra e. Hjorth





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0