Godmorgon :)

Godmorgon sweethearts. ♥
Idag är det tisdag. Snacka om att det känns konstigt att gå till skolan på en tisdag. Typ första dagen i veckan fast ändå inte.. Wierd.
Iallafall, veckan kommer se ut ungefär såhär:
Kärleksveckan hole week.
* Tisdag - Skola, lång dag.
* Onsdag - Skola, kort dag + hoppträning på kvällen :)
* Torsdag - Skola, showbizz, inte vanligt schema tror jag! :D
* Fredag - Skola, disco/film med alla underbara älsklingar :') 
Jag kände lyckan inom mig, när jag skrev underbara älsklingar ♥
Sedan är det ju helg. Får se vad jag hittar på. Tror det var CR på Tark?
Drar nog dit och fotar denna gången istället för att tävla. :)
-
Oh yes vad jag ska vara glad och positiv ;)

/Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0