förlåt...

sorry att jag inte har uppdaterat mig..
dålig på det.
vet att ni kanske vill ha det lite mer..
ja ni vet nog.
nu har jag en bra tid i mitt liv.
imorrn ska jag tex gifta mig med
älskade emma josefina karnström <3
sötnöten assså.
är hemma idag, jag har bara hosta men
mamma tyckte att jag skulle va hemma.
imorrn kommer bli bra.
igår var jag på torp ,vill ni ha bilder på det jag köpte?
isånnafall kommer det senare idag.
:)
lyssnar på - not ready to make nice med minnah karlsson.
skit bra låt asså.
im not readdy to make it nice.
im not ready to back down.

fint jag vet :)

aja.
mitt sminka idag :)


jag brukar ha-

* en massa lager mascara.
* ögonskugga. idag. svart guld och brun.
*foundation-trueminerals.
* puder nivea- finish.
* lite lippgloss.
* och mitt lipsyl.

det var nog allt tror jag.

och såhär Kan det se ut! <3





sur?  hehe ;)



ljuset jag ser.
det står framför mig.
helt still.
det kan inte säga något.
men ljuset som kommer
och tränger in i mina ögon.
är det finaste jag sätt.
ljuset har olika färger som
alla vi på denna jord.
blått där det är varmt.
vitt, orange, rosa.
alla olika.
just like us.
     ♥
för ljuset är som det är.
ingen kan göra eller vill ändra på det.
för vi gillar det som det är.
just like himself.

en dikt av : moi.
jag assså ;)



VISST ÄR G-STAD FINAST? <3

take a deep breath.
and think what you have done.
you means something to everyone.
they can't take youre feeling for love.
but they can take youre love.
you lost your faith, i give it back to you.

att inte vara tillräckligt kan du aldrig va.
men du kan vara tillräckligt liten för att tro det.

i feel nothing but pain.



förklaring av känsla.

att öppna mina ögon
och känna hur
vinden tar tag
i mig. känna
friheten dra mig.
om man ska förklara
denna känsla så
ska man förklara
så här. ♥

alexandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0