Dag 1 - Presentera mig själv.

(börjar med listan i förväg)
Dag 1 - Presentera mig själv.
Okey, jag är en 13-årig cheeeeey. Jag håller på med hästar, vilket är typ de bästa i mitt liv. Sedan så tränar jag och spelar innebandy på det. Har också sånglektioner i skolan.
Min familj skulle nog beskriva mig som en liten tjej, med attityd. Det har jag, jag kan säga ifrån. Jag skäms inte. Men såklart är det olika sitvationer.

Jag fotar också mycket med min systemkamera som jag fick på min födelsedag 20 december 2010. Den är en stor del av mitt liv. Den har blivit det på något vis.

Kompisar, det är viktigt för mig. Jag älskar dom så galet mycket. Dom betyder massor för mig. Om man inte hade någon som stod vid ens sida när allt bara faller, vem skulle annars dra upp en?
Vem skulle gjort dagarna i skolan från sämst till bäst utan dom?
Näe, jag älskar mina kompisar, personer jag ser upp till. ♥

Jag bor med min mamma, min pappa bor ca 1 timme bort. Så jag är inte där så ofta längre tyvärr. Av olika saker, som jag inte berättar så mycket om.
Jag har också två halvsyskon där som är 4 månader. Tvillingar, Ida & Victor.
Plus, har jag en hel storasyster som snart är 18.
Min mamma är min stora hjälte. Utan henne, skulle jag aldrig klara mig.<3
Jag säger ofta vad jag tycker om saker. Jag är ärlig helt enkelt.
Jag har mål, som jag vill öppnå, men ibland måste jag påminna mig själv och faktiskt få mig själv att förstå vad jag egentligen VILL.
-
När jag blir vuxen, vill jag bli polis. Det bara är så! Vet inte riktigt varför, har ingen anledning på varför..
Sedan, så går jag i 7:an. Det glömde jag nämna.
Under bara dessa månader i 7:an har det hänt HELT SJUKT mycket saker i mitt liv.
HEEEEEELT GALET mycket. Därför har alltid bloggen funnits där ett tag, att skriva av sig på.
-
Här var lite saker om mig, fråga gärna om ni undra något. :P
/Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka, lite redigerade bilder

ahah, aa Emma de är du de ja;)<3

2011-02-25 @ 20:19:28
URL: http://rebeckakristiansson.blogg.se/
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-02-25 @ 21:47:13
URL: http://danielkl.com
Postat av: Saga

Söta bilder :)

2011-02-26 @ 07:52:16
URL: http://sagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0