Besviken. Trodde dessa var ..

Jag är ganska besviken på dig.
Du vet inte att jag vet.
Jag vill inte se dig. För du sårar mig så sjukt mycket.
När du läser detta, kommer du inte tro att det är DU.
Jag trodde du var så galet äkta,
men du gör bara fel PR för dig själv.
Men du, jag v-e-t vad som hänt.
-
Till den andra personen, som också kanske läser detta.
Jag är besviken på dig med.. Mest kanske?
Så sjukt lågt av dig. Jag tänker inte sjunka lika lågt.
Jag kommer förlåta dig, det kommer jag.
Men du vet inte att jag vet.
Du kommer inte ens förstå vad jag menar nu.
Du är inte dig själv längre...
-
Ville bara säga att jag vet.
Bad.. bad.. bad..
-
/ ÄmmAAA

Kommentarer
Postat av: Moa

har gjort nåt :O?

2011-02-06 @ 12:00:52
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/
Postat av: eliiiin

Är det mig du menar?!

Iaf vad har ja gjort ? :/

2011-02-06 @ 12:02:32
URL: http://feelforit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0