ta mig tillabaka.

ta mig tillbaka.
tillbaka dit jag kom från.
tillbaka dit där jag belong to.
för flickan var ledsen.
och tårarna rann.
skapa ditt mod o prata med mig.
för jag vill ha dej tillbaka.
flickans tårar torkades bort.
flickan ställde sig upp o kämpade mer!
att vara stark är inte att aldrig misslyckas.
att vara stark är att misslyckas gång på gång,
men endå ständigt ta sig upp.
för ni förstår inte hur jobbigt det är.
allt handlar om status. killar osv..
men vafan ta tag i livet o lek lite.
jag kankse inte har det perfekt.
o jag vet att alla andra e bättre än mig.
men att trycka ner på folk.
speciellt tjejer.
detta var det som fick mig att skriva det om självskada.
men jag såg det på en annan blogg o
blev typ HUR inspererad som helst.
 för hon var inte direkt smal, o alla var taskiga mot henne,
 men om dom skulle veta vad hon kanske
igentligen tyckte o tänkte. vad hon utsatte
sig för varje dag, kanske det inte
skulle vara så kul längre,
att inse sedan att man har gjort fel.
och inte kunna säga förlåt.
när personen kanske.
tex skulle tat sitt liv.
jadu då får du gå med dom där
känslorna rästen av ditt liv.
att du dödat något.
men inte med vilje.
skuldkänslor
som bubblar inom dig.
som aldrig riktigt får komma ut.
det kommer ta död på dig med nån dag,
det äter dig innefrån.
nej usch vad hemska jag är.
Jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket du fortfarande betyder.
Jag vet inte hur jag ska förklara att du är så fin.I mina ögon är du den enda.
I mina ögon finns det ingen annan.
Det svider, det känns, det biter inom mig.
Jag kan titta på dig i evigheter,du är så underbar..
Jag önskar att jagfickchansen att säga det till dig.
Så du förstod.Men nu är allt så komplicerat..
Med tre ord, ber jag till gud,
och hoppas att han lyssnar:
Jag Saknar Dig.
          ♥







det sista där har emma skrivit<3


alexandra e. hjorth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0