sjukt fina.

det finns så sjukt fina saker att göra igetiligen, kan inte bara man ställa sig framför någon och säga, hej jag gillar dig, gillar du mig. hur svårt ska DET va igentligen, varför vågar man inte liksom. för att den andra kanske inte ska gilla den tillbaxs eller vaddå, om den inte gillar dig tillbax så är det deras fel att dom inte vill ta den chansen och få uppleva något lyckligt för en gångs skull. men liksom hur svårt ska det va att le åt någon. visa lite fina känslor liksom. för alla är så himla deppiga där jag bor ingen är typ ostiv, kankse i skolan men inte hemma. alla skriver as deppiga saker. och om man säger det till andra så klart att den oxå börjar fundera?! inte alls konstigt.When life give you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.men liksom att folk inte kan va schysst och bara va en bra vänn när man behöver det som mäst får mig att tänka på dagens samhälle...jag vet att jag låter/örsöker verka vuxen nu, men alarligt talat så mår inte ens helften av alla ungdommar phsykiskt bra. skrämmande gentligen, för vi skadar varran.mina tankar.

•When life give you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

•Sometimes we put up walls, not to keep people out - but to see who actually cares enough to break them down.

•everyone, if youre a person human begin or just a soul. we haf' to cry.

•i gave you my heart, jag sträckte mig, bu you blowed it away.

•vet du vilken väg du ska ta?
Nej, det vet ag aldrig förens jag har tagit och kollat tbx insett att jag ångrat mig o tagit fel.

                                                                          Alexandra.
                                                                                 ♥


Kommentarer
Postat av: marre

bra inlägg! (L)

2011-04-29 @ 00:57:10
URL: http://nikoniist.blogg.se/
Postat av: Magda-Matilda

Hej, det är fortfarande någon som kommenterar min blogg med mitt blogg url.. så det var inte jag som skrev kommentaren. För du ser nog att ip adressen inte är samma som den förra som skrev.

2011-04-29 @ 11:09:20
URL: http://nikoniist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0