farväl...

jo jag ska åka till tanum.
och vi har ingt internet där :(
så detta får bli ett av mina sissta inlägg.
jag var i skolan idag.
belv så sur så jag höll på att sprängas!!!
jävla surbög!
hatar dig.
men iaf det ick över när jag hade matte.
för jag gillar att ha matte.
det får mig lung och tänka på annat.
"än världen runt omkiring"
sedan åkte vi hem, moa tog fina bilder på dom nya blommorna,
om som växer i trädet utanför konsum.
nu kommer bilder.

dom ser ut som dom japanska sakura blommorna (chörsbärsblommorna)
jag gick hem från bussen med philip.
sjukt snäll kille :)
vi hhar altid kul o skrattar ihop.
gick hem och in på internet.
kollade lite.
bloggade förut.
jo så kom i till det viktiga.
jag kollar lite på pianon hemma hos pappa.
såklart hittade jag ett jätte fint piano.
och biligt ska du veta att det var.
så jag ringde pappa ch kollade så han var hemma.
jag cyklade bort.
såklart ramlade jag med cykeln.
jag e faktiskt ganska klumpig.
hihi^^♥
vi gick och fikade.
då köpte jag en cheescake.
och en kopp tee.



nu är jag hemma.
jo juste
jag träffade mina kompisar amanda och josephine.
dom har italienare hemma hos sig.
ok, men nu kommer bild på italienarna.
dom e jätte söta :D <3

 visst ar dom söta :)










                                                                              Alexandra
                                                                                   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0